Założycielami i osobami zarządzającymi INTEGRUM są:
Sebastian Bortnik, absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego, trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w coachingu, mentoringu, organizacji kursów oraz tworzeniu i zarządzaniu zespołami. Przez ponad dziesięć lat pełnił funkcję Prezesa Zarządu Fundacji „Przedsiębiorczość”, która będąc jedną z najprężniejszych organizacji wspierających sektor MŚP została dostrzeżona na arenie międzynarodowej. W ramach projektu „ENSPIRE EU - Przedsiębiorczy zastrzyk dla Unii Europejskiej” Fundacja Przedsiębiorczość otrzymała miano jednej z 15 najlepszych praktyk z 10 państw unijnych w zakresie promocji przedsiębiorczości. Sebastian to ekspert praktyk w zakresie kreowania i realizacji projektów, także tych finansowanych ze źródeł publicznych. Od 2002 roku zgłębia temat realizacji projektów, począwszy od funduszy przedakcesyjnych, służących przygotowaniu Polski do członkostwa w UE poprzez kolejne perspektywy finansowe. Audytor i Pełnomocnik w Systemach Zarządzania Jakością. Wieloletni członek Lubuskiej Wojewódzkiej Rady Zatrudnienia. Entuzjasta rozwoju ciągle doskonalący swój warsztat: ukończył liczne szkolenia i kursy w zakresie zarządzania, strategii rozwoju, marketingu oraz public relations. Wielbiciel nowinek technologicznych i ich implementacji w biznesie i życiu codziennym.
Tomasz Gładysz, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w coachingu i zarządzaniu zespołami handlowymi. Odpowiadał między innymi za tworzenie planów szkoleniowych dla nowych kadr oraz późniejszą ich realizację w charakterze trenera z zakresu kompetencji sprzedażowych, budowania zespołu oraz bycia liderem. Ekspert praktyk w zakresie pozyskiwania nowych klientów, tworzenia oferty, prowadzenia negocjacji, utrzymywania długotrwałych relacji z klientem oraz zarządzania zespołem handlowców.
Dla kogo?
Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorców, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej oraz do instytucji publicznych (jednostki samorządu terytorialnego, zakłady budżetowe, placówki oświatowe) i organizacji pozarządowych.
Usługi rozwojowe kierujemy zarówno do pracowników, jak i właścicieli oraz kadry zarządzającej.
Co?
Oferta obejmuje usługi rozwojowe zarówno szyte na miarę, poprzedzone analizą potrzeb Klientów, jak i gotowe szkolenia będące w stałej ofercie INTEGRUM. Naszą przewagą jest kompleksowe wsparcie w zakresie rozwoju firm: szkolenia, consulting i prowadzenie public relations firm i instytucji.
Posiadamy wdrożone procedury zapewnienia jakości i monitorowania zadowolenia naszych Klientów.
Nasza oferta obejmuje zarówno szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (np. komunikacja, efektywna sprzedaż, asertywność, zarządzanie zespołem), jak i podnoszące kwalifikacje zawodowe (np. obsługa aplikacji komputerowych, zarządzanie procesami produkcyjnymi, kurs obsługi wózków widłowych).
Nasza kadra
Naszą kadrę trenerów i doradców stanowią specjaliści, praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
Stale poszerzamy bazę naszych trenerów, którzy oprócz odpowiedniego przygotowania teoretycznego, dysponują przede wszystkim bogatym doświadczeniem i umiejętnością zastosowania wiedzy w praktyce. Jeśli spełniasz te wymagania i chcesz rozpocząć współpracę z INTEGRUM – skontaktuj się z nami. ZAPRASZAMY :D